Emisiuni la NAȘUL TV

01 - din 17.02.2014 click aici

02 - din 18.02.2014 click aici

03 - din 19.02.2014 click aici

04 - din 20.02.2014 click aici

05 - din 24.02.2014 click aici

06 - din 25.02.2014 click aici

07 - din 26.02.2014 click aici

08 - din 27.02.2014 click aici

09 - din 03.03.2014 click aici

10 - din 04.03.2014 click aici

11 - din 05.03.2014 click aici

12 - din 06.03.2014 click aici

13 - din 10.03.2014 click aici

14 - din 11.03.2014 click aici

15 - din 13.03.2014 click aici

16 - din 17.03.2014 click aici

17 - din 18.03.2014 click aici

18 - din 19.03.2014 click aici

19 - din 20.03.2014 click aici

20 - din 24.03.2014 click aici

21 - din 25.04.2014 click aici

22 - din 26.03.2014 click aici

23 - din 27.03.2014 click aici

24 - din 31.03.2014 click aici

25 - din 01.04.2014 click aici

26 - din 02.04.2014 click aici

27 - din 03.04.2014 click aici

28 – din 07.04.2014 click aici

29 - din 08.04.2014 click aici

30 - din 09.04.2014 click aici

31 - din 10.04.2014 click aici

32 - din 14.04.2014 click aici

33 - din 15.04.2014 click aici

34 - din 16.04.2014 click aici

35 - din 17.04.2014 click aici

36 - din 23.04.2014 click aici

37 - din 24.04.2014 click aici

38 - din 28.04.2014 click aici

39 - din 29.04.2014 click aici

40 - din 30.04.2014 click aici

41 - din 01.05.2014 click aici


Pagină administrată de Costel Cornea


  • Distribuie pe retele de socializare
Comentarii
  • Teodor Ghitescu

    Constituţia propusa este incomparabil mai buna decat cea existanta, dar are cateva prevederi care ANULEAZA cea mai mare parte a lucrurilor bune, dar mai ales neaga importanta capitalului public de exploatare pentru o dezvoltare durabila prin distributivitatea lui catre privat. Subliniez TREI din prevederile care anuleaza orice efort de redresare:
    1. Prevederile art. 38, de garantarea a mentinerii Romaniei in satutul de “colonie” a UE. Romania NU POATE FI IN ACELASI TIMP SI INDEPENDENTA SI SUBORDONATA UNOR STRUCTURI DECIZIONALE SUPRASTATALE. Statul roman devine caduc!
    2. Art. 44. Dreptul la proprietate. Nu face distinctia dintre proprietatea privata de uz economic si cea de uz familial. Proprietatea privata de uz economic nu poate fi garantata de stat, deoarece proprietarii ei o pot falimenta cand vor. Nu se stipuleaza clar ca STATUL NU ARE DREPTUL LA PROPRIETATE PRIVATA. El este doar reglementator juridic, organizator si arbitru economic. De asemenea nu este formulat clar faptul ca PROPRIETATEA PUBLICA APARTINE TUTUROR CETATENILOR ROMANIEI, IN INDIVIZIUNE ANONOMA SI IN PARTI EGALE, numai asa poate fi PUBLICA! Ea nu poate fi transformată sub nici o forma in proprietate privata, INCLUSIV PRIN CREAREA FONDULUI CAPITALULUI DISTRIBUTIV, ALTFEL DISPARE.
    3. Art. 135: Economia. In loc sa se refere la SCOPUL ECONOMIEI: CRESTEREA NIVELULUI DE TRAI AL TUTUROR CETATENILOR NU DOAR A GRUPURILOR PRIVATE, SE REFERA LA ROLUL ECONOMIC STATULUI. Capitolul trebuie sa reflecte scopul economiei, raporturile normale dintre economia publica si privata, competitia dintre agentii economici publici si privati, singura competitie corecta (elimina speculatiile, deoarece companiile publice fiind supuse sub control public nu pot face evaziune si alte infractiuni economice, temperand caile de maximizarea profiturilor agentilor privati pe aceste directii), existenta acelorasi legi economice pentru sectorul public si privat etc.;
    CONSIDERENTELE MAJORE DE MAI SUS si in primul rand subordonarea catre UE, MA FAC SA NU POT SUSTINE ACEASTA CONSTITUTIE, care nu elimna cauzele fundamentale ale degenerarii economiei romanesti, decăt cu modificarea lor adecvata.

Lăsaţi un Comentariu